دنیاسیر

درباره دنیاسیر

تجربه سفری مطمئن با هواپیمــــا قطــــــــــار تور داخلی تور خارجی

شرکت خدمات مسافرتی دنیاسیر

عازم چه سفری هستید؟ داخلی یا خارجی؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. دنیاسیر، به عنوان رتبه یک فروش بلیط و خدمات سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند.
سفر باید آسان، مطمئن و به‌صرفه باشد؛ و همه اینها در دنیاسیر خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، کشتی تفریحی یا به صورت تورهای ویژه و خاص. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی می‌توانید روی خدمات ارزنده دنیاسیر حساب کنید.

دنیاسیر همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شما خواهد بود. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم متخصص و مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط  را دارید دنیاسیر در کنار شما خواهد بود.
دنیاسیر، برندی از هلدینگ پرافتخار  خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی، زیارتی و سلامت با سامانه ای قدرتمند که به واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکو اول گردشگری ایستاده، سایه به سایه همراهتان می باشد، ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما مایه دلگرمی و تلاش بیشترمان خواهد بود.
آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام دنیاسیر شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورداعتماد شما هستیم.

شعار همیشگی ما؛ سیر دنیا با دنیاسیر

ارزش های دنیاسیر

دنیاسیر یک خانواده بسیار بزرگ است؛ خانواده‌ای که در آن روابط افراد بر اساس اعتماد و همکاری متقابل تعریف شده. در بین اعضای این خانواده ارزش‌هایی شکل گرفته تا کار کردن به یک فعالیت لذت‌بخش تبدیل شود. در دنیاسیر کلیه فرایند کاری بر اساس شعار (حق با مشتری است) انجام می شود.

گفت خنثی و شنود موثر

ما در دنیاسیر گفته‌های همکاران را بدون پیش‌زمینه می‌شنویم و اهل پیش‌داوری نیستم. ضمن اینکه همیشه منظورمان را واضح و بدون تفسیر بیان می‌کنیم.

حرمتِ کلام

ما در دنیاسیر برای انجام وظایفمان منتظر کلمه‌ها هستیم، نه دستورالعمل و نامه‌ی رسمی؛ درست مثل یک خانواده.

عاملیت

همه‌ی دنیاسیری ها خودشان را مسئول انجام دادن و یا انجام ندادن کارهای‌شان می‌دانند و این مسئولیت را در تمام مدت زندگی کاری‌شان پذیرفته‌اند.

روابط شبکه‌ای

ما در دنیاسیر به دنبال برقراری روابط میان فردیِ فراتر از سِمَت، سطح و واحد هستیم تا با تجربه‌ها و تخصص یکدیگر آشنا شویم و سرمایه‌ی اجتماعی علی‌بابا را افزایش دهیم.

تعهد حرفه‌ای

ما در دنیاسیر به دنبال ارزیابی تعهد در تمامی ابعاد آن بوده و در پی ارزش افزوده‌ی دو طرفه از سمت سازمان و برای سازمان هستیم.

توانمندسازی

ما در دنیاسیر به دنبال ارتقای دائمی دانش و مهارت‌ها در ابعاد رفتاری و شغلی، و بهینه‌سازی توانایی‌ها در راستای نیازهای سازمان هستیم.

توسعه و تعالی

ما در دنیاسیر به دنبال تسهیل تعالی دنیاسیر هستیم؛ تا جایی که زمینه‌ی تعالی واحدهای سازمانی و خود را فراهم کنیم.

تیم‌سازی بهینه

ما در دنیاسیر برای ایده‌ی خود به دنبال تیم هستیم، تیمی که با همراهی آن، ایده را عملی و در نهایت به محصول تبدیل کنیم.

حساسیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان و کارکنان

ما در دنیاسیر شنونده و بیننده‌ی همکاران و مشتریان هستیم تا مطمئن شویم کوچک‌ترین خواسته‌های آن‌ها بی‌جواب نمانده است.

ایده و خلق راهکار

ما در دنیاسیر به دنبال نظرات‌ کسانی هستیم که در مورد آن، تخصص و تجربه دارند و می‌توانند راهی برای رفع مشکلات و یا توسعه‌ی نقاط قوت ارائه کنند.

روحیه‌ی پیشرویی

ما در دنیاسیر هیچ‌وقت متوقف نخواهیم شد و همه چیزِ همه چیز را می‌خواهیم.

رهبری تسهیل‌گرانه

رهبران دنیاسیر، مدیران و سرپرستانی هستند که از تجارب و حمایت‌هایشان برای تسهیل و پیشبرد دنیاسیر استفاده می‌کنند.

تورهای مالزی

تورهای اختصاصی مالزی